Možda će vas zanimati

  • +

    Kako funkcionira Swiss Blanc program vjernosti?

    Naš program nudi izvrsnu uslugu za sve koji se žele pobrinuti za svoje zglobove. Ništa ne trebate brinuti, svaka 2 mjeseca ili 6/12 mjeseci na kućnu adresu ćemo vam besplatno dostavit paket s proizvodom po najpovoljnijoj cijeni. Bez obveza ili skrivenih troškova. U svakom trenutku možete se odjaviti iz programa. Pročitajte više o programu.

  • +

    Zašto nudite 30-dnevno besplatno probno razdoblje i povrat novca?

    Većina naših kupaca već dugi niz godina neprekidno uzima Swiss Divokozu i vrlo je zadovoljna. Vjerujemo da je testiranje proizvoda najbolje iskustvo iz prve ruke, pružajući najbolji način da se uvjerite u kvalitetu proizvoda. Ako se predomislite o kupnji proizvoda, neotvoreni proizvod možete vratiti u roku od 14 dana od primitka, a mi ćemo vam vratiti novac (pozivom na broj 01 7980 100 javite broj svoga računa za povrat novca). Za vas nema rizika!

  • +

    Kako se uzima Swiss Divokoza?

    Dovoljna je jedna kapsula dnevno. Swiss Divokoza kapsule proizvedene su na temelju dugotrajnih istraživanja provedenih u Švicarskoj tako da se mogu lako progutati, a aktivni sastojak u njima je u takvom obliku da ga tijelo može obraditi.

  • +

    Zašto Swiss Divokoza nije dostupna u ljekarnama?

    Naš je cilj pružiti najveću moguću kvalitetu po pristupačnoj cijeni. Zato proizvod isporučujemo izravno u vaš dom bez posrednika kako bismo vam uštedjeli vrijeme i novac za prijevoz u ljekarnu; između ostalog, želimo ostati u izravnom kontaktu s vama. Vaše mišljenje i povratne informacije su od ključne važnosti za nas i naše stručnjake u Švicarskoj. Osim toga, možemo vam ponuditi dodatne pogodnosti.

  • +

    Ima li Swiss Divokoza kakve nuspojave?

    Izvorni kolagen je prirodan, netoksičan i siguran. Nema nikakvih nuspojava. Stoga je pogodan za svakoga tko želi voditi brigu o svojim zglobovima.

  • +

    Mogu li se predomisliti u vezi s kupnjom?

    Naravno. Svaki kupac ima pravo vratiti neoštećeni i neotvoreni paket. Ako se predomislite o kupnji proizvoda, neotvoreni proizvod možete vratiti u roku od 14 dana od primitka na adresu:

    Frogman s.r.o. / 28576P
    Poštanska 25
    10410 Velika Gorica
    Republika Hrvatska

    Nazovite 01 7980 100 i navedite broj svog računa za povrat novca, a mi ćemo vam ljubazno vratiti novac. Za vas nema rizika!

  • +

    Ako se predomislim o kupnji proizvoda, je li moguće dobiti povrat novca?

    Da! Ako se predomislite u vezi kupnje proizvoda, neotvoreni proizvod možete vratiti u roku od 14 dana od primitka na adresu: Frogman s.r.o. / 28576P, Poštanska 25, 10410 Velika Gorica, Republika Hrvatska. Da bismo vam vratili novac, nazovite naše savjetnike u pozivni centar na telefonski broj 01 7980 100 i javite im broj svog računa na koji vam možemo uplatiti novac.

  • +

    Dolazi li Swiss Divokoza stvarno iz Švicarske?

    Naravno, Swiss Divokozu proizvodimo u poduzeću Cemio Switzerland AG, Bellerivestrasse 17, 8008 Zürich, Švicarska u suradnji sa švicarskim laboratorijima. Nakon proizvodnje i potrebne kontrole kvalitete, proizvod se šalje izravno u naš distribucijski centar u Republiku Češku (Cemio Switzerland s.r.o., Tomíčkova 2144/1, 148 00 Prag 4, Republika Češka), a zatim izravno kupcu.

  • +

    Kako funkcionira Swiss Blanc program vjernosti?

    Naš program vjernosti temelji se na redovitim pošiljkama izravno na vašu adresu. Nakon što postanete naš član (članstvo nije obvezujuće, ne ovisi o članarini i možete ga raskinuti u bilo kojem trenutku), zajamčene su vam redovite pošiljke Swiss Divokoze u unaprijed određenim vremenskim intervalima. Osim toga, za vas plaćamo troškove poštarine.

  • +

    Što znači 2-mjesečni program Swiss Blanc s besplatnom probom?

    2-mjesečni program vam na godišnjoj osnovi omogućuje kontinuirano primanje pošiljki Swiss Divokoze svaka 2 mjeseca u pakiranju od 60 kapsula. Najprije besplatno (plaćate samo troškove poštarine u iznosu od 2 €) isprobajte 30-dnevni paket Swiss Divokoze s 30 kapsula. Ako ste zadovoljni s proizvodom, nakon 1 mjeseca dobit ćete 2-mjesečni paket po sniženoj cijeni od 27 %, za samo 37,98 €/2-mjesečni paket ili samo 18,99 € mjesečno. I tako dalje, povoljno i udobno, bez troška poštarine svaka 2 mjeseca. Ni u kojem slučaju nemate obvezu na minimalnu narudžbu ili plaćanje članarine. Bilo kada u roku od 14 dana od primitka paketa možete bez troškova prekinuti primanje sljedećih pošiljki pozivom na broj 01 7980 100 ili slanjem poruke na našu adresu e-pošte info@divokoza.hr.

  • +

    Što znači 6-mjesečni program Swiss Blanc s besplatnom probom?

    6-mjesečni program osigurava vam polugodišnju zalihu Swiss Divokoze koju primate u jednoj pošiljci mjesec dana nakon besplatnog probnog razdoblja. Najprije besplatno dobivate 30-dnevni paket Swiss Divokoze (30 kapsula), plaćate samo troškove poštarine u iznosu od 2 €. Sljedeći mjesec dobivate cijeli polugodišnji paket Swiss Divokoze (180 kapsula) s popustom od 42 % za samo 89,94 € po paketu, što iznosi samo 14,99 € mjesečno. Tijekom besplatnog probnog razdoblja možete prekinuti program vjernosti bez ikakvih troškova. Ni u kojem slučaju nemate obvezu na minimalnu narudžbu ili plaćanje članarine. Također možete tijekom besplatnog probnog razdoblja u roku od 14 dana od primitka paketa otkazati sljedeći polugodišnji paket pozivom na broj 01 7980 100 ili slanjem poruke na našu adresu e-pošte info@divokoza.hr.

  • +

    Kako mogu poslati narudžbu putem internetske stranice?

    Narudžba je jednostavna. Odaberite jednu od tri opcije: Swiss Divokoza 2-mjesečni program, Swiss Divokoza 6-mjesečni program i 2-mjesečni paket bez programa vjernosti. Odabirom željenog paketa bit ćete preusmjereni na obrazac za narudžbu. Ispunite obrazac s vašim imenom, prezimenom, adresom, gradom i poštanskim brojem, vašom adresom e-pošte i telefonskim brojem jer ćemo tako lakše s vama stupiti u kontakt ako će biti potrebno. Za slanje narudžbe morate potvrditi da ste stariji od 18 godina i da prihvaćate opće uvjete. Prije slanja narudžbe pažljivo pročitajte svoje podatke i provjerite jesu li točni. Narudžbu šaljete klikom na Pošalji narudžbu; ugovor je sklopljen nakon primitka vaše narudžbe.

  • +

    Kako mogu poslati narudžbu putem telefona?

    Naručivanje putem telefona još je jednostavnije nego naručivanje putem interneta. Naši savjetnici dostupni su svakim radnim danom od 8 do 19 sati na broj telefona 01 7980 100. Rado ćemo vam pomoći i voditi vas kroz postupak narudžbe.

  • +

    Na koji način šaljete proizvod?

    Proizvod šaljemo u Hrvatsku putem našeg partnera za dostavu FROGMAN s.r.o., a dostavlja vam ga Hrvatska pošta izravno na vašu adresu. 

  • +

    Zašto kod sljedećih pošiljki u okviru programa Swiss Blanc ne moram platiti poštarinu?

    U okviru programa Swiss Blanc možete koristiti brojne pogodnosti, a jedna od njih je da mi plaćamo poštarinu umjesto vas. Dio naše filozofije je osiguravanje pogodnosti našim vjernim kupcima.

  • +

    Kako mogu platiti proizvod?

    Imate dvije mogućnosti plaćanja:

    • Proizvod možete platiti prilikom narudžbe Mastercard ili Visa karticom.
    • Proizvod možete platiti pouzećem. 
  • +

    Kada ću primiti naručeni proizvod?

    Želimo vam osigurati što kraće vrijeme dostave. Također nama je poznat osjećaj kada se radujete naručenom proizvodu, a on još nije stigao. Budući da se sva proizvodnja odvija u Švicarskoj, odakle se proizvodi otpremaju u distribucijski centar u Republici Češkoj, a odatle izravno kupcima iz različitih zemalja, više od 95 % narudžbi isporučuje se kupcu najkasnije u roku od 10 radnih dana.

  • +

    Što mogu učiniti ako paket nisam primio u uobičajenom roku?

    Ako Hrvatska pošta ne isporuči vašu pošiljku u uobičajenom roku, obratite se našem centru za korisničku podršku te se dogovorite o slanju nove pošiljke kako biste što manje osjetili nedostatak tijekom redovitog uzimanja Swiss Divokoze. Cijenimo vašu udobnost zbog toga cijeli postupak reklamacije s Hrvatskom poštom uređuje naš centar za korisničku podršku na telefonskom broju 01 7980 100.

  • +

    Što mogu učiniti ako sam primio opomenu za plaćanje, ali nisam primio paket?

    U tom slučaju odmah nazovite naš centar za korisničku podršku na broj 01 7980 100, gdje ćemo sve pogreške riješiti na vaše zadovoljstvo. Opomena za plaćanje šalje se automatski, a ako nemamo informaciju da niste primili paket, ne možemo izbjeći slanje. Hvala vam na razumijevanju.

  • +

    Koje pogodnosti nudi Swiss Blanc program vjernosti?

    Niža cijena u usporedbi s cijenom za jednokratnu narudžbu – na primjer, cijena za pojedinačnu narudžbu 2-mjesečnog paketa Swiss Divokoza iznosi 51,98 € + trošak poštarine 2 €. U okviru našeg programa vjernosti cijena za 2-mjesečno pakiranje iznosi 37,98 EUR, a za 6-mjesečno samo 89,94 EUR po paketu. Poštarinu plaćamo mi.

    Redovite pošiljke izravno na vašu adresu – to osigurava redovitu isporuku Swiss Divokoze, udobno i bez brige.

    Besplatna poštarina – poštarinu za pošiljke Swiss Divokoze plaćamo mi. Plaćate samo trošak poštarine u iznosu od 2 € za besplatnu probnu narudžbu.

    Podrška putem telefona i e-pošte – naši savjetnici su tu za vas i vaša pitanja, svaki radni dan od 8:00 do 19:00. Ako nas nazovete izvan tog vremena, nazvat ćemo vas natrag.

    Među čestim pitanjima niste pronašli pitanje koje tražite?

    Naši savjetnici dostupni su svakog radnog dana od 8 do 19 sati na telefonski broj 01 7980 100.* ili na e-adresi: info@divokoza.hr.
    Rado ćemo vam pomoći!

    *Vaš se poziv naplaćuje prema važećem cjeniku vašeg operatera.

Isprobajte 30 dana besplatno

ŽELIM 30 DANA BESPLATNO