
Možda će vas zanimati
-
– +
Zašto nudite 1. mjesec besplatno uz pretplatu i mogućnost povrata novca?
Većina naših kupaca već dugi niz godina neprekidno uzima Swiss Divokozu i vrlo je zadovoljna. Želimo maksimalno podržati naše korisnike i olakšati im put do aktivnog i zdravog života. Stoga prvi mjesec pretplate darujemo potpuno besplatno. Vjerujemo da je osobno iskustvo najbolji način da se uvjerite u kvalitetu Swiss Divokoze – kao što je to slučaj kod većine naših dugogodišnjih zadovoljnih korisnika. Ako se ipak predomislite, neotvoreni proizvod možete vratiti unutar 14 dana (dovoljno je nazvati 01 7980 100 i dati broj svog računa). Novac ćemo vam rado vratiti. Nema rizika za vas.
-
– +
Kako se uzima Swiss Divokoza?
Dovoljna je jedna kapsula dnevno. Swiss Divokoza kapsule proizvedene su na temelju dugotrajnih istraživanja provedenih u Švicarskoj tako da se mogu lako progutati, a aktivni sastojak u njima je u takvom obliku da ga tijelo može obraditi.
-
– +
Zašto Swiss Divokoza nije dostupna u ljekarnama?
Naš je cilj pružiti najveću moguću kvalitetu po pristupačnoj cijeni. Zato proizvod isporučujemo izravno u vaš dom bez posrednika kako bismo vam uštedjeli vrijeme i novac za prijevoz u ljekarnu; između ostalog, želimo ostati u izravnom kontaktu s vama. Vaše mišljenje i povratne informacije su od ključne važnosti za nas i naše stručnjake u Švicarskoj. Osim toga, uz naš Pretplatnički program možemo vam ponuditi dodatne pogodnosti.
-
– +
Ima li Swiss Divokoza kakve nuspojave?
Izvorni kolagen je prirodan, netoksičan i siguran. Nema nikakvih nuspojava. Stoga je pogodan za svakoga tko želi voditi brigu o svojim zglobovima.
-
– +
Mogu li se predomisliti u vezi s kupnjom?
Naravno. Svaki kupac ima pravo vratiti neoštećeni i neotvoreni paket. Ako se predomislite o kupnji proizvoda, neotvoreni proizvod možete vratiti u roku od 14 dana od primitka na adresu:
Frogman s.r.o. / 28094X, Božidara Adžije 23/2, 10000 Zagreb, Republika Hrvatska
Nazovite 01 7980 100 i navedite broj svog računa za povrat novca, a mi ćemo vam ljubazno vratiti novac. Za vas nema rizika!
-
– +
Ako se predomislim o kupnji proizvoda, je li moguće dobiti povrat novca?
Da! Ako se predomislite u vezi kupnje proizvoda, neotvoreni proizvod možete vratiti u roku od 14 dana od primitka na adresu: Frogman s.r.o. / 28094X, Božidara Adžije 23/2, 10000 Zagreb
Da bismo vam vratili novac, nazovite naše savjetnike u pozivni centar na telefonski broj 01 7980 100 i javite im broj svog računa na koji vam možemo uplatiti novac.
-
– +
Dolazi li Swiss Divokoza stvarno iz Švicarske?
Naravno, Swiss Divokozu proizvodimo u poduzeću Cemio Switzerland AG, Bellerivestrasse 17, 8008 Zürich, Švicarska u suradnji sa švicarskim laboratorijima. Nakon proizvodnje i potrebne kontrole kvalitete, proizvod se šalje izravno u naš distribucijski centar u Republiku Češku (Cemio Switzerland s.r.o., Tomíčkova 2144/1, 148 00 Prag 4, Republika Češka), a zatim izravno kupcu.
-
– +
Kako funkcionira Pretplata na Swiss Divokozu?
Naša Pretplata temelji se na redovitim pošiljkama izravno na vašu adresu. Nakon što se pretplatite na Swiss Divokozu (pretplata nije obvezujuća, ne ovisi o članarini i možete je otkazati u bilo kojem trenutku), zajamčene su vam redovite pošiljke Swiss Divokoze u unaprijed određenim vremenskim intervalima. Osim toga, za vas plaćamo troškove poštarine.
-
– +
Što znači dvomjesečna pretplata?
U prvoj pošiljci dobivate 30 kapsula BESPLATNO, uz odabrano 2-mjesečno pakiranje (60 kapsula) sa 27 % popusta. Ukupna cijena je samo 37,98 € (18,99 € mjesečno). Dostava je besplatna. Svaka 2 mjeseca automatski primate novu pošiljku, a datum isporuke možete sami prilagoditi u korisničkom računu. Pretplata je bez obveza – možete je u bilo kojem trenutku promijeniti ili otkazati.
-
– +
Što znači šestomjesečna pretplata?
U prvoj pošiljci dobivate 30 kapsula BESPLATNO i odabrano 6-mjesečno pakiranje (180 kapsula) uz 42 % popusta. Ukupna cijena: 89,94 € (mjesečno 14,99 €). Dostava je uključena. Nova pošiljka dolazi svakih 6 mjeseci, a datum slanja možete lako promijeniti putem korisničkog računa. Pretplata ne uključuje članarine i može se otkazati bez dodatnih troškova kontaktiranjem korisničke podrške u roku od 14 dana.
-
– +
Kako mogu poslati narudžbu putem internetske stranice?
Narudžba je jednostavna. Odaberite jednu od tri opcije: Swiss Divokoza 2-mjesečna pretplata, Swiss Divokoza 6-mjesečna pretplata i 2-mjesečni paket bez pretplate. Odabirom željenog paketa bit ćete preusmjereni na obrazac za narudžbu. Ispunite obrazac s vašim imenom, prezimenom, adresom, gradom i poštanskim brojem, vašom adresom e-pošte i telefonskim brojem jer ćemo tako lakše s vama stupiti u kontakt ako će biti potrebno. Za slanje narudžbe morate potvrditi da ste stariji od 18 godina i da prihvaćate opće uvjete. Prije slanja narudžbe pažljivo pročitajte svoje podatke i provjerite jesu li točni. Narudžbu šaljete klikom na Pošalji narudžbu; ugovor je sklopljen nakon primitka vaše narudžbe.
-
– +
Kako mogu poslati narudžbu putem telefona?
Naručivanje putem telefona još je jednostavnije nego naručivanje putem interneta. Naši savjetnici dostupni su svakim radnim danom od 8 do 19 sati na broj telefona 01 7980 100. Rado ćemo vam pomoći i voditi vas kroz postupak narudžbe.
-
– +
Na koji način šaljete proizvod?
Proizvod šaljemo u Hrvatsku putem našeg partnera za dostavu FROGMAN s.r.o., a dostavlja vam ga Hrvatska pošta izravno na vašu adresu.
-
– +
Zašto uz pretplatu ne moram platiti poštarinu?
Uz pretplatu možete koristiti brojne pogodnosti, a jedna od njih je da mi plaćamo poštarinu umjesto vas. Dio naše filozofije je osiguravanje pogodnosti našim vjernim kupcima.
-
– +
Kako mogu platiti proizvod?
Imate dvije mogućnosti plaćanja:
- Proizvod možete platiti prilikom narudžbe Mastercard ili Visa karticom.
- Proizvod možete platiti pouzećem.
-
– +
Kada ću primiti naručeni proizvod?
Želimo vam osigurati što kraće vrijeme dostave. Također nama je poznat osjećaj kada se radujete naručenom proizvodu, a on još nije stigao. Budući da se sva proizvodnja odvija u Švicarskoj, odakle se proizvodi otpremaju u distribucijski centar u Republici Češkoj, a odatle izravno kupcima iz različitih zemalja, više od 95 % narudžbi isporučuje se kupcu najkasnije u roku od 10 radnih dana.
-
– +
Što mogu učiniti ako paket nisam primio u uobičajenom roku?
Ako Hrvatska pošta ne isporuči vašu pošiljku u uobičajenom roku, obratite se našem centru za korisničku podršku te se dogovorite o slanju nove pošiljke kako biste što manje osjetili nedostatak tijekom redovitog uzimanja Swiss Divokoze. Cijenimo vašu udobnost zbog toga cijeli postupak reklamacije s Hrvatskom poštom uređuje naš centar za korisničku podršku na telefonskom broju 01 7980 100.
-
– +
Što mogu učiniti ako sam primio opomenu za plaćanje, ali nisam primio paket?
U tom slučaju odmah nazovite naš centar za korisničku podršku na broj 01 7980 100, gdje ćemo sve pogreške riješiti na vaše zadovoljstvo. Opomena za plaćanje šalje se automatski, a ako nemamo informaciju da niste primili paket, ne možemo izbjeći slanje. Hvala vam na razumijevanju.
-
– +
Koje pogodnosti nudi Pretplata Swiss Blanc?
Niža cijena u usporedbi s cijenom za jednokratnu narudžbu – na primjer, cijena za pojedinačnu narudžbu 2-mjesečnog paketa Swiss Divokoza iznosi 51,98 € + trošak poštarine 2 €. U okviru naše Pretplate cijena za 2-mjesečno pakiranje iznosi 37,98 EUR (dobivate 27 % popusta), a za 6-mjesečno samo 89,94 EUR po paketu (dobivate 42 % popusta). Poštarinu plaćamo mi.
Redovite pošiljke izravno na vašu adresu – to osigurava redovitu isporuku Swiss Divokoze, udobno i bez brige.
Besplatna poštarina – poštarinu za pošiljke Swiss Divokoze plaćamo mi.
Podrška putem telefona i e-pošte – naši savjetnici su tu za vas i vaša pitanja, svaki radni dan od 8:00 do 19:00. Ako nas nazovete izvan tog vremena, nazvat ćemo vas natrag.
Među čestim pitanjima niste pronašli pitanje koje tražite?
Naši savjetnici dostupni su svakog radnog dana od 8 do 19 sati na telefonski broj 01 7980 100.* ili na e-adresi: info@divokoza.hr.
Rado ćemo vam pomoći!*Vaš se poziv naplaćuje prema važećem cjeniku vašeg operatera.