Možda će vas zanimati
-
– +
Zašto nudite 30-dnevno besplatno probno razdoblje i povrat novca?
Većina naših kupaca već dugi niz godina neprekidno uzima Swiss Divokozu i vrlo je zadovoljna. Vjerujemo da je testiranje proizvoda najbolje iskustvo iz prve ruke, pružajući najbolji način da se uvjerite u kvalitetu proizvoda. Ako se predomislite o kupnji proizvoda, neotvoreni proizvod možete vratiti u roku od 14 dana od primitka, a mi ćemo vam vratiti novac (pozivom na broj 01 7980 100 javite broj svoga računa za povrat novca). Za vas nema rizika!
-
– +
Kako se uzima Swiss Divokoza?
Dovoljna je jedna kapsula dnevno. Swiss Divokoza kapsule proizvedene su na temelju dugotrajnih istraživanja provedenih u Švicarskoj tako da se mogu lako progutati, a aktivni sastojak u njima je u takvom obliku da ga tijelo može obraditi.
-
– +
Zašto Swiss Divokoza nije dostupna u ljekarnama?
Naš je cilj pružiti najveću moguću kvalitetu po pristupačnoj cijeni. Zato proizvod isporučujemo izravno u vaš dom bez posrednika kako bismo vam uštedjeli vrijeme i novac za prijevoz u ljekarnu; između ostalog, želimo ostati u izravnom kontaktu s vama. Vaše mišljenje i povratne informacije su od ključne važnosti za nas i naše stručnjake u Švicarskoj. Osim toga, možemo vam ponuditi dodatne pogodnosti.
-
– +
Ima li Swiss Divokoza kakve nuspojave?
Izvorni kolagen je prirodan, netoksičan i siguran. Nema nikakvih nuspojava. Stoga je pogodan za svakoga tko želi voditi brigu o svojim zglobovima.
-
– +
Mogu li se predomisliti u vezi s kupnjom?
Naravno. Svaki kupac ima pravo vratiti neoštećeni i neotvoreni paket. Ako se predomislite o kupnji proizvoda, neotvoreni proizvod možete vratiti u roku od 14 dana od primitka na adresu:
Frogman s.r.o. / 28576P
Poštanska 25
10410 Velika Gorica
Republika HrvatskaNazovite 01 7980 100 i navedite broj svog računa za povrat novca, a mi ćemo vam ljubazno vratiti novac. Za vas nema rizika!
-
– +
Ako se predomislim o kupnji proizvoda, je li moguće dobiti povrat novca?
Da! Ako se predomislite u vezi kupnje proizvoda, neotvoreni proizvod možete vratiti u roku od 14 dana od primitka na adresu: Frogman s.r.o. / 28576P, Poštanska 25, 10410 Velika Gorica, Republika Hrvatska. Da bismo vam vratili novac, nazovite naše savjetnike u pozivni centar na telefonski broj 01 7980 100 i javite im broj svog računa na koji vam možemo uplatiti novac.
-
– +
Dolazi li Swiss Divokoza stvarno iz Švicarske?
Naravno, Swiss Divokozu proizvodimo u poduzeću Cemio Switzerland AG, Bellerivestrasse 17, 8008 Zürich, Švicarska u suradnji sa švicarskim laboratorijima. Nakon proizvodnje i potrebne kontrole kvalitete, proizvod se šalje izravno u naš distribucijski centar u Republiku Češku (Cemio Switzerland s.r.o., Tomíčkova 2144/1, 148 00 Prag 4, Republika Češka), a zatim izravno kupcu.
-
– +
Kako funkcionira Swiss Blanc program vjernosti?
Naš program vjernosti temelji se na redovitim pošiljkama izravno na vašu adresu. Nakon što postanete naš član (članstvo nije obvezujuće, ne ovisi o članarini i možete ga raskinuti u bilo kojem trenutku), zajamčene su vam redovite pošiljke Swiss Divokoze u unaprijed određenim vremenskim intervalima. Osim toga, za vas plaćamo troškove poštarine.
-
– +
Što znači 2-mjesečni program Swiss Blanc s besplatnom probom?
2-mjesečni program vam na godišnjoj osnovi omogućuje kontinuirano primanje pošiljki Swiss Divokoze svaka 2 mjeseca u pakiranju od 60 kapsula. Najprije besplatno (plaćate samo troškove poštarine u iznosu od 2 €) isprobajte 30-dnevni paket Swiss Divokoze s 30 kapsula. Ako ste zadovoljni s proizvodom, nakon 1 mjeseca dobit ćete 2-mjesečni paket po sniženoj cijeni od 27 %, za samo 37,98 €/2-mjesečni paket ili samo 18,99 € mjesečno. I tako dalje, povoljno i udobno, bez troška poštarine svaka 2 mjeseca. Ni u kojem slučaju nemate obvezu na minimalnu narudžbu ili plaćanje članarine. Bilo kada u roku od 14 dana od primitka paketa možete bez troškova prekinuti primanje sljedećih pošiljki pozivom na broj 01 7980 100 ili slanjem poruke na našu adresu e-pošte info@divokoza.hr.
-
– +
Što znači 6-mjesečni program Swiss Blanc s besplatnom probom?
6-mjesečni program osigurava vam polugodišnju zalihu Swiss Divokoze koju primate u jednoj pošiljci mjesec dana nakon besplatnog probnog razdoblja. Najprije besplatno dobivate 30-dnevni paket Swiss Divokoze (30 kapsula), plaćate samo troškove poštarine u iznosu od 2 €. Sljedeći mjesec dobivate cijeli polugodišnji paket Swiss Divokoze (180 kapsula) s popustom od 42 % za samo 89,94 € po paketu, što iznosi samo 14,99 € mjesečno. Tijekom besplatnog probnog razdoblja možete prekinuti program vjernosti bez ikakvih troškova. Ni u kojem slučaju nemate obvezu na minimalnu narudžbu ili plaćanje članarine. Također možete tijekom besplatnog probnog razdoblja u roku od 14 dana od primitka paketa otkazati sljedeći polugodišnji paket pozivom na broj 01 7980 100 ili slanjem poruke na našu adresu e-pošte info@divokoza.hr.
-
– +
Kako mogu poslati narudžbu putem internetske stranice?
Narudžba je jednostavna. Odaberite jednu od tri opcije: Swiss Divokoza 2-mjesečni program, Swiss Divokoza 6-mjesečni program i 2-mjesečni paket bez programa vjernosti. Odabirom željenog paketa bit ćete preusmjereni na obrazac za narudžbu. Ispunite obrazac s vašim imenom, prezimenom, adresom, gradom i poštanskim brojem, vašom adresom e-pošte i telefonskim brojem jer ćemo tako lakše s vama stupiti u kontakt ako će biti potrebno. Za slanje narudžbe morate potvrditi da ste stariji od 18 godina i da prihvaćate opće uvjete. Prije slanja narudžbe pažljivo pročitajte svoje podatke i provjerite jesu li točni. Narudžbu šaljete klikom na Pošalji narudžbu; ugovor je sklopljen nakon primitka vaše narudžbe.
-
– +
Kako mogu poslati narudžbu putem telefona?
Naručivanje putem telefona još je jednostavnije nego naručivanje putem interneta. Naši savjetnici dostupni su svakim radnim danom od 8 do 19 sati na broj telefona 01 7980 100. Rado ćemo vam pomoći i voditi vas kroz postupak narudžbe.
-
– +
Na koji način šaljete proizvod?
Proizvod šaljemo u Hrvatsku putem našeg partnera za dostavu FROGMAN s.r.o., a dostavlja vam ga Hrvatska pošta izravno na vašu adresu.
-
– +
Zašto kod sljedećih pošiljki u okviru programa Swiss Blanc ne moram platiti poštarinu?
U okviru programa Swiss Blanc možete koristiti brojne pogodnosti, a jedna od njih je da mi plaćamo poštarinu umjesto vas. Dio naše filozofije je osiguravanje pogodnosti našim vjernim kupcima.
-
– +
Kako mogu platiti proizvod?
Imate dvije mogućnosti plaćanja:
- Proizvod možete platiti prilikom narudžbe Mastercard ili Visa karticom.
- Proizvod možete platiti pouzećem.
-
– +
Kada ću primiti naručeni proizvod?
Želimo vam osigurati što kraće vrijeme dostave. Također nama je poznat osjećaj kada se radujete naručenom proizvodu, a on još nije stigao. Budući da se sva proizvodnja odvija u Švicarskoj, odakle se proizvodi otpremaju u distribucijski centar u Republici Češkoj, a odatle izravno kupcima iz različitih zemalja, više od 95 % narudžbi isporučuje se kupcu najkasnije u roku od 10 radnih dana.
-
– +
Što mogu učiniti ako paket nisam primio u uobičajenom roku?
Ako Hrvatska pošta ne isporuči vašu pošiljku u uobičajenom roku, obratite se našem centru za korisničku podršku te se dogovorite o slanju nove pošiljke kako biste što manje osjetili nedostatak tijekom redovitog uzimanja Swiss Divokoze. Cijenimo vašu udobnost zbog toga cijeli postupak reklamacije s Hrvatskom poštom uređuje naš centar za korisničku podršku na telefonskom broju 01 7980 100.
-
– +
Što mogu učiniti ako sam primio opomenu za plaćanje, ali nisam primio paket?
U tom slučaju odmah nazovite naš centar za korisničku podršku na broj 01 7980 100, gdje ćemo sve pogreške riješiti na vaše zadovoljstvo. Opomena za plaćanje šalje se automatski, a ako nemamo informaciju da niste primili paket, ne možemo izbjeći slanje. Hvala vam na razumijevanju.
-
– +
Koje pogodnosti nudi Swiss Blanc program vjernosti?
Niža cijena u usporedbi s cijenom za jednokratnu narudžbu – na primjer, cijena za pojedinačnu narudžbu 2-mjesečnog paketa Swiss Divokoza iznosi 51,98 € + trošak poštarine 2 €. U okviru našeg programa vjernosti cijena za 2-mjesečno pakiranje iznosi 37,98 EUR, a za 6-mjesečno samo 89,94 EUR po paketu. Poštarinu plaćamo mi.
Redovite pošiljke izravno na vašu adresu – to osigurava redovitu isporuku Swiss Divokoze, udobno i bez brige.
Besplatna poštarina – poštarinu za pošiljke Swiss Divokoze plaćamo mi. Plaćate samo trošak poštarine u iznosu od 2 € za besplatnu probnu narudžbu.
Podrška putem telefona i e-pošte – naši savjetnici su tu za vas i vaša pitanja, svaki radni dan od 8:00 do 19:00. Ako nas nazovete izvan tog vremena, nazvat ćemo vas natrag.
Među čestim pitanjima niste pronašli pitanje koje tražite?
Naši savjetnici dostupni su svakog radnog dana od 8 do 19 sati na telefonski broj 01 7980 100.* ili na e-adresi: info@divokoza.hr.
Rado ćemo vam pomoći!*Vaš se poziv naplaćuje prema važećem cjeniku vašeg operatera.