Odustajanje od ugovora
Potrošač ima pravo odustati od ugovora u roku od četrnaest (14) dana bez navođenja razloga.
Rok za odustajanje od ugovora je četrnaest (14) dana od dana kada potrošač ili treća osoba koju odredi potrošač (koja nije prijevoznik) preuzme robu.
Kako bi ostvario pravo na odustajanje, potrošač mora obavijestiti tvrtku (Cemio Switzerlnad, AG, koju zastupa Cemio Switzerlnad, s.r.o., Tomíčkova 2144/1, 148 00 Prag 4, info@divokoza.hr, br. telefona: 01 7980 100) o svojoj odluci da odustaje od ovog ugovora s jasnom izjavom.
Obavijest o odustajanju potrebno je poslati putem:
- elektroničke pošte na adresu: info@divokoza.hr
- telefona na broj: 01 7980 100 tijekom snimljenog poziva
- ispunjavanjem i slanjem obrasca o odustajanju na sljedećoj poveznici: OBRAZAC ZA ODUSTAJANJE OD UGOVORA.
Kako bi se uvažio otkazni rok, dovoljno je da potrošač pošalje obavijest o ostvarivanju prava na odustanak prije isteka otkaznog roka.
Odustajanje od kupoprodajnog ugovora
Ako potrošač raskine ovaj ugovor, tvrtka će odmah, a najkasnije u roku od četrnaest (14) dana od dana kada je tvrtka primila obavijest o raskidu ovog ugovora, vratiti uplatu koju je primila od potrošača. Tvrtka će za povrat koristiti isti način plaćanja kao što ga je potrošač koristio u izvornoj transakciji, osim ako potrošač izričito pristane na drugi način. Tvrtka ni pod kojim uvjetom ne može naplatiti nikakvu naknadu za ovaj povrat. Tvrtka može zadržati povrat novca dok roba nije vraćena ili dok potrošač ne dokaže da je robu vratio.
Potrošač je dužan vratiti proizvod(e) tvrtki bez nepotrebnog odgađanja, a u svakom slučaju najkasnije u roku od četrnaest (14) dana od dana kada je potrošač obavijestio tvrtku o odustajanju od ugovora. Rok je ispunjen ako potrošač pošalje proizvod(e) prije isteka roka od četrnaest (14) dana.
Potrošač šalje proizvode na adresu za povrat proizvoda: Frogman s.r.o. / 28576P, Poštanska 25, 10410 Velika Gorica
Izravne troškove povezane s vraćanjem proizvoda snosi potrošač.
Bez ograničavanja općeg značenja primjene prethodnog stavka, potrošač je odgovoran za bilo kakvo smanjenje vrijednosti robe samo ako je to pogoršanje uzrokovano radnjom koja nije potrebna za dokazivanje prirode, karakteristika i svojstava proizvoda, posebno ako proizvodi pokazuju znakove uporabe kao što su oštećenje ili otvaranje pečata na ambalaži (tj. originalne etikete).
Postupak reklamacije
Ako je tvrtka primila uplatu od potrošača za proizvod, a potrošač je naknadno ostvario pravo na odustajanje od ugovora, tvrtka će vratiti primljenu uplatu potrošaču bez nepotrebnog odgađanja, ali najkasnije u roku od četrnaest (14) dana od dana kada je tvrtka obaviještena o odluci potrošača o odustajanju od ugovora.
Tvrtka će vratiti kupovnu cijenu istim sredstvom plaćanja koje je potrošač koristio za izvornu transakciju, osim ako nije drugačije dogovoreno. Potrošaču se ni u kojem slučaju nećemo naplatiti nikakve naknade u vezi s ovim povratom.