Možda će vas zanimati
-
– +
Zašto nudite 1. mjesec besplatno uz pretplatu i mogućnost povrata novca?
Većina naših kupaca već dugi niz godina neprekidno uzima Swiss Divokozu i vrlo je zadovoljna. Želimo maksimalno podržati naše korisnike i olakšati im put do aktivnog i zdravog života. Stoga prvi mjesec pretplate darujemo potpuno besplatno. Vjerujemo da je osobno iskustvo najbolji način da se uvjerite u kvalitetu Swiss Divokoze – kao što je to slučaj kod većine naših dugogodišnjih zadovoljnih korisnika. Ako se ipak predomislite, neotvoreni proizvod možete vratiti unutar 14 dana (dovoljno je nazvati 035 894 0022 i dati broj svog računa). Novac ćemo vam rado vratiti. Nema rizika za vas.
-
– +
Kako se uzima Swiss Divokoza?
Dovoljna je jedna kapsula dnevno. Swiss Divokoza kapsule proizvedene su na temelju dugotrajnih istraživanja provedenih u Švicarskoj tako da se mogu lako progutati, a aktivni sastojak u njima je u takvom obliku da ga tijelo može obraditi.
-
– +
Zašto Swiss Divokoza nije dostupna u ljekarnama?
Naš je cilj pružiti najveću moguću kvalitetu po pristupačnoj cijeni. Zato proizvod isporučujemo izravno u vaš dom bez posrednika kako bismo vam uštedjeli vrijeme i novac za prijevoz u ljekarnu; između ostalog, želimo ostati u izravnom kontaktu s vama. Vaše mišljenje i povratne informacije su od ključne važnosti za nas i naše stručnjake u Švicarskoj. Osim toga, uz naš Pretplatnički program možemo vam ponuditi dodatne pogodnosti.
-
– +
Ima li Swiss Divokoza kakve nuspojave?
Izvorni kolagen je prirodan, netoksičan i siguran. Nema nikakvih nuspojava. Stoga je pogodan za svakoga tko želi voditi brigu o svojim zglobovima.
-
– +
Mogu li se predomisliti u vezi s kupnjom?
Naravno. Svaki kupac ima pravo vratiti neoštećeni i neotvoreni paket. Ako se predomislite o kupnji proizvoda, neotvoreni proizvod možete vratiti u roku od 14 dana od primitka na adresu:
Frogman s.r.o. / 28094X, Božidara Adžije 23/2, 10000 Zagreb, Republika Hrvatska
Nazovite 035 894 0022 i navedite broj svog računa za povrat novca, a mi ćemo vam ljubazno vratiti novac. Za vas nema rizika!
-
– +
Kako pauzirati ili otkazati pretplatu?
Vjerujemo u snagu našeg kolagena i u potpunosti stojimo iza naše pretplate – ali znamo da svatko ima svoj ritam i potrebe. Ponekad je jednostavno potreban predah, pauza ili malo vremena za razmisliti. Upravo zato postoji mogućnost privremene obustave.
Ako želite svoju pretplatu pauzirati ili otkazati, imate nekoliko načina kako nam to javiti:
- napišite nam na e-mail: info@divokoza.hr
- nazovite nas na broj telefona: +385 35 894 0022
- ili ispunite jednostavan online obrazac: Obrazac za odustajanje od ugovora
Kako bismo vas lakše pronašli u sustavu, molimo vas da navedete svoj korisnički broj, koji se nalazi na računu. Ako ga nemate pri ruci, dovoljni su i vaša e-mail adresa, telefonski broj ili adresa dostave s koje obavljate narudžbe kod nas.
📩 Detaljnije informacije možete pronaći ovdje: Odustajanje od ugovora – Divokoza
Svoju pretplatu možete ponovno aktivirati u bilo kojem trenutku. Dovoljno je posjetiti našu web-stranicu, prijaviti se na svoj korisnički račun i nastaviti tamo gdje ste stali. 😊
-
– +
Ako se predomislim o kupnji proizvoda, je li moguće dobiti povrat novca?
Da! Ako se predomislite u vezi kupnje proizvoda, neotvoreni proizvod možete vratiti u roku od 14 dana od primitka na adresu: Frogman s.r.o. / 28094X, Božidara Adžije 23/2, 10000 Zagreb
Da bismo vam vratili novac, nazovite naše savjetnike u pozivni centar na telefonski broj 035 894 0022 i javite im broj svog računa na koji vam možemo uplatiti novac.
-
– +
Dolazi li Swiss Divokoza stvarno iz Švicarske?
Naravno, Swiss Divokozu proizvodimo u poduzeću Cemio Switzerland AG, Bellerivestrasse 17, 8008 Zürich, Švicarska u suradnji sa švicarskim laboratorijima. Nakon proizvodnje i potrebne kontrole kvalitete, proizvod se šalje izravno u naš distribucijski centar u Republiku Češku (Cemio Switzerland s.r.o., Tomíčkova 2144/1, 148 00 Prag 4, Republika Češka), a zatim izravno kupcu.
-
– +
Kako funkcionira Pretplata na Swiss Divokozu?
Naša Pretplata temelji se na redovitim pošiljkama izravno na vašu adresu. Nakon što se pretplatite na Swiss Divokozu (pretplata nije obvezujuća, ne ovisi o članarini i možete je otkazati u bilo kojem trenutku), zajamčene su vam redovite pošiljke Swiss Divokoze u unaprijed određenim vremenskim intervalima. Osim toga, za vas plaćamo troškove poštarine.
-
– +
Što znači dvomjesečna pretplata?
U prvoj pošiljci dobivate 30 kapsula BESPLATNO, uz odabrano 2-mjesečno pakiranje (60 kapsula) sa 27 % popusta. Ukupna cijena je samo 37,98 € (18,99 € mjesečno). Dostava je besplatna. Svaka 2 mjeseca automatski primate novu pošiljku, a datum isporuke možete sami prilagoditi u korisničkom računu. Pretplata je bez obveza – možete je u bilo kojem trenutku promijeniti ili otkazati.
-
– +
Što znači šestomjesečna pretplata?
U prvoj pošiljci dobivate 30 kapsula BESPLATNO i odabrano 6-mjesečno pakiranje (180 kapsula) uz 42 % popusta. Ukupna cijena: 89,94 € (mjesečno 14,99 €). Dostava je uključena. Nova pošiljka dolazi svakih 6 mjeseci, a datum slanja možete lako promijeniti putem korisničkog računa. Pretplata ne uključuje članarine i može se otkazati bez dodatnih troškova kontaktiranjem korisničke podrške u roku od 14 dana.
-
– +
Kako mogu poslati narudžbu putem internetske stranice?
Narudžba je jednostavna. Odaberite jednu od tri opcije: Swiss Divokoza 2-mjesečna pretplata, Swiss Divokoza 6-mjesečna pretplata i 2-mjesečni paket bez pretplate. Odabirom željenog paketa bit ćete preusmjereni na obrazac za narudžbu. Ispunite obrazac s vašim imenom, prezimenom, adresom, gradom i poštanskim brojem, vašom adresom e-pošte i telefonskim brojem jer ćemo tako lakše s vama stupiti u kontakt ako će biti potrebno. Za slanje narudžbe morate potvrditi da ste stariji od 18 godina i da prihvaćate opće uvjete. Prije slanja narudžbe pažljivo pročitajte svoje podatke i provjerite jesu li točni. Narudžbu šaljete klikom na Pošalji narudžbu; ugovor je sklopljen nakon primitka vaše narudžbe.
-
– +
Kako mogu poslati narudžbu putem telefona?
Naručivanje putem telefona još je jednostavnije nego naručivanje putem interneta. Naši savjetnici dostupni su svakim radnim danom od 8 do 19 sati na broj telefona 035 894 0022. Rado ćemo vam pomoći i voditi vas kroz postupak narudžbe.
-
– +
Na koji način šaljete proizvod?
Proizvod šaljemo u Hrvatsku putem našeg partnera za dostavu FROGMAN s.r.o., a dostavlja vam ga Hrvatska pošta izravno na vašu adresu.
-
– +
Zašto uz pretplatu ne moram platiti poštarinu?
Uz pretplatu možete koristiti brojne pogodnosti, a jedna od njih je da mi plaćamo poštarinu umjesto vas. Dio naše filozofije je osiguravanje pogodnosti našim vjernim kupcima.
-
– +
Kako mogu platiti proizvod?
Imate dvije mogućnosti plaćanja:
- Proizvod možete platiti prilikom narudžbe Mastercard ili Visa karticom.
- Proizvod možete platiti pouzećem.
-
– +
Kada ću primiti naručeni proizvod?
Želimo vam osigurati što kraće vrijeme dostave. Također nama je poznat osjećaj kada se radujete naručenom proizvodu, a on još nije stigao. Budući da se sva proizvodnja odvija u Švicarskoj, odakle se proizvodi otpremaju u distribucijski centar u Republici Češkoj, a odatle izravno kupcima iz različitih zemalja, više od 95 % narudžbi isporučuje se kupcu najkasnije u roku od 10 radnih dana.
-
– +
Što mogu učiniti ako paket nisam primio u uobičajenom roku?
Ako Hrvatska pošta ne isporuči vašu pošiljku u uobičajenom roku, obratite se našem centru za korisničku podršku te se dogovorite o slanju nove pošiljke kako biste što manje osjetili nedostatak tijekom redovitog uzimanja Swiss Divokoze. Cijenimo vašu udobnost zbog toga cijeli postupak reklamacije s Hrvatskom poštom uređuje naš centar za korisničku podršku na telefonskom broju 035 894 0022.
-
– +
Što mogu učiniti ako sam primio opomenu za plaćanje, ali nisam primio paket?
U tom slučaju odmah nazovite naš centar za korisničku podršku na broj 035 894 0022, gdje ćemo sve pogreške riješiti na vaše zadovoljstvo. Opomena za plaćanje šalje se automatski, a ako nemamo informaciju da niste primili paket, ne možemo izbjeći slanje. Hvala vam na razumijevanju.
-
– +
Koje pogodnosti nudi Pretplata Swiss Blanc?
Niža cijena u usporedbi s cijenom za jednokratnu narudžbu – na primjer, cijena za pojedinačnu narudžbu 2-mjesečnog paketa Swiss Divokoza iznosi 51,98 € + trošak poštarine 2 €. U okviru naše Pretplate cijena za 2-mjesečno pakiranje iznosi 37,98 EUR (dobivate 27 % popusta), a za 6-mjesečno samo 89,94 EUR po paketu (dobivate 42 % popusta). Poštarinu plaćamo mi.
Redovite pošiljke izravno na vašu adresu – to osigurava redovitu isporuku Swiss Divokoze, udobno i bez brige.
Besplatna poštarina – poštarinu za pošiljke Swiss Divokoze plaćamo mi.
Podrška putem telefona i e-pošte – naši savjetnici su tu za vas i vaša pitanja, svaki radni dan od 8:00 do 19:00. Ako nas nazovete izvan tog vremena, nazvat ćemo vas natrag.
Među čestim pitanjima niste pronašli pitanje koje tražite?
Naši savjetnici dostupni su svakog radnog dana od 8 do 19 sati na telefonski broj 035 894 0022.* ili na e-adresi: info@divokoza.hr.
Rado ćemo vam pomoći!*Vaš se poziv naplaćuje prema važećem cjeniku vašeg operatera.